Методична сторінка

22.Чер.2020

    У дошкільному віці дитина розширює своє коло відносин з оточуючим світом. Її увагу привертає все більше та більше об’єктів, виникає безліч «чому?». В цей час важливо не тільки надати цікаву інформацію, а й сформувати правильне відношення до довкілля.     На цій основі в ЖДНЗ №6 з 15.05 по 19.05.20202 року проводився тематичний … Продовжити читання “Тематичний тиждень «Знайомі незнайомці (комахи)»”

Детальніше
06.Бер.2020

Особливості виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей раннього та молодшого дошкільного віку Уже в ранньому віці дітей потрібно вчити розуміти призначення і основні якості предметів, називати дії, самостійно виконувати вимоги дорослих, звертатися із проханням про допомогу. Слід привчати дітей сідати за стіл тільки з вимитими руками; пити з чашки, тримаючи її обома руками; їсти ложкою не обливаючись; … Продовжити читання “Виховання культурно-гігієнічних навичок”

Детальніше
29.Жов.2018

Не кожен може усвідомити всю важкість наслідків пожежі. Навіть дорослі, не говорячи про дітей, підчас пожежі часто втрачають самовладання, проявляють повну розгубленість. Вони забувають, що можна викликати допомогу, виносять з полум’я випадкові предмети, в той же час залишаючи цінне майно. В усіх квартирах знаходяться надзвичайно пожежонебезпечні речі: ковдри, шпалери, лаки, фарби, розчинники, різноманітні аерозолі, пластмаси … Продовжити читання “ДИМУ БЕЗ ВОГНЮ НЕ БУВАЄ”

Детальніше
25.Жов.2018

 В роботі з дітьми педагоги використовують ігрові методи навчання. При цьому ми створюємо такі умови, при яких дитина була б не пасивним спостерігачем, а активною діючою особою. У якості стимулу використовуємо різноманітні педагогічні прийоми, в тому числі й показ дорослим якої-небудь дії (“роби, як я”). При виконанні цієї дії дитині даємо конкретну позитивну оцінку з … Продовжити читання “РОЛЬ ГРИ У ВИХОВАННІ НАВИЧОК ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ”

Детальніше
30.Кві.2018

У своїй діяльності педагогічний колектив використовує багату палітру різноманітних інноваційних технологій, спрямованих на розвиток базових якостей дитини раннього та дошкільного віку. Це коректурні таблиці за методикою Н.В.Гавриш; використання схем, символів, знаків в корекційній роботі з дошкільниками; навчання грамоти за методикою Л.В.Шелестової та О.Л.Пащенко; навчання читання за кубиками М.Зайцева; використання ІКТ; освіта для сталого розвитку, пальчиковий … Продовжити читання “Інноваційні технології”

Детальніше