Методична сторінка

06.Кві.2021

«Особистість дитини» Із семи ліній розвитку дошкільника, виділених Базовим компонентом дошкільної освіти України, першою є лінія «Особистість дитини». Фізичний розвиток дитини реалізується через фізичну активність. Отже, одним з важливих показників компетентності дитини є зрілість її фізичної активності, що характеризується розвитком м’язово-рухової та предметно-практичної вмілості дитини в усіх сферах життєдіяльності. Під час моніторингового дослідження була проведена … Продовжити читання “Результати моніторингу дітей старшого дошкільного віку ЖДНЗ №6. Вересень 2020р.”

Детальніше
26.Бер.2021

В дошкільному закладі в вересні 2020 року вихователями груп були обстежені  191 дитина (81.6%). З чистою звуковимовою дітей від 3 до 6 років – 27,3% (64 дитини). Великий відсоток дітей (18,4%) не обстежені. Потребують послідовної та систематичної роботи над виправленням звуковимови – 54,3% (127 дітей). В порівнянні з попередніми роками спостерігається краща ситуація на початок … Продовжити читання “Правильній вимові – підвищена увага!”

Детальніше
22.Чер.2020

    У дошкільному віці дитина розширює своє коло відносин з оточуючим світом. Її увагу привертає все більше та більше об’єктів, виникає безліч «чому?». В цей час важливо не тільки надати цікаву інформацію, а й сформувати правильне відношення до довкілля.     На цій основі в ЖДНЗ №6 з 15.05 по 19.05.20202 року проводився тематичний … Продовжити читання “Тематичний тиждень «Знайомі незнайомці (комахи)»”

Детальніше
06.Бер.2020

Особливості виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей раннього та молодшого дошкільного віку Уже в ранньому віці дітей потрібно вчити розуміти призначення і основні якості предметів, називати дії, самостійно виконувати вимоги дорослих, звертатися із проханням про допомогу. Слід привчати дітей сідати за стіл тільки з вимитими руками; пити з чашки, тримаючи її обома руками; їсти ложкою не обливаючись; … Продовжити читання “Виховання культурно-гігієнічних навичок”

Детальніше
29.Жов.2018

Не кожен може усвідомити всю важкість наслідків пожежі. Навіть дорослі, не говорячи про дітей, підчас пожежі часто втрачають самовладання, проявляють повну розгубленість. Вони забувають, що можна викликати допомогу, виносять з полум’я випадкові предмети, в той же час залишаючи цінне майно. В усіх квартирах знаходяться надзвичайно пожежонебезпечні речі: ковдри, шпалери, лаки, фарби, розчинники, різноманітні аерозолі, пластмаси … Продовжити читання “ДИМУ БЕЗ ВОГНЮ НЕ БУВАЄ”

Детальніше